کاربرد میز کانتر اداری

1402/08/11
11 بازدید
میز و کانتر اداری چوبا سیستم

اگر قصد خرید میز کانتر اداری دارید، حتما میدانید که در اکثر مکان های اداری از اماکن دولتی گرفته تا ادارات خصوصی و مراکز پزشکی اولین مکانی که مراجه کنندگان به آن مراجه میکنند کانتر های پذیرش میباشد بنابراین الزامی است قبل از خرید، نکات خرید کانتر اداری را بدانید.

کانتر های پذیرش یا همان میز های پذیرش در واقع اولین مکانی است که منعکس کننده کسب و کار شماست از این رو خرید یک کانتر اداری کستلزم آن است که با دقت خریداری شود.

به طور معمول تمامی مکان های اداری از شرکت ها و دفاتر اداری گرفته تا مراکز درمانی مانند مطب ها و بیمارستان، نیازمند بخش های مختلفی مانند نگهبانی، میز پذیرش و یا میز منشی هستند و علاقه دارند هر یک از این مشاغل فضای شخصی و منحصر به خود را داشته باشند فضایی که نیازمند استفاده از دیوار و یا پارتیشن نباشد در نتیجه با استفاده از کانتر های اداری این فضای شخصی را برای کارمندان خود به وجود میاورند.

کانتر های اداری یا همان میزهای پذیرش و یا میز منشی به صورتی هستند که در محیط قرار میگیرند و همچنین فضای نکهبانان و یا منشی را جدا میکنند و به طور معمول ری کشو میباشند تا نیازی به استفاده از انواع فایلینگ های اداری نباشد. طراحی خاص این میز های اداری فضایی را به وجود می‌آورد که باعث بالا رفتن روند کاری میشود و همچنین محیطی آرامبخش برای کارمندان و مراجعین به وجود می‌آورد و همچنین به  فضای کاری شما را روحی  مدرن القا میکند.

از جمله کاربرد های میز کانتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قسمت پذیرش کلینیک ها و آزمایشگاه ها

قسمت پذیرش سالن ها و مراکز زیبایی

لابی هتل و ساختمان های مسکونی و تجاری

قسمت نگهبانی شرکت ها و ادارات

نمایشگاه ها

بانک ها و صرافی ها

بدون شک هنگام انتخاب و خرید میز کانتر ویژگی ها و نکات زیادی وجود دارد. تمامی کسب و کار ها با توجه به نیاز های خود این میز ها را تهیه میکنند اما زمانی شما میتوانید خریدی مناسب داشته باشید که نکات اصلی را رعایت کرده باشید و بدانید کدام یک از اجناس موجود در بازار مناسب کسب و کار شما میباشد. با ما همراه باشید تا این نکات را باهم بررسی کنیم:

 میز کانتر اداری

نکات مهم خرید کانتر اداری

برای انتخاب و خرید کانتر اداری باید مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

  • مشخص کردن بودجه:

قبل از انتخاب و خرید کانتر بودجه ایی که برای خرید کانتر متناسب با محل کار خود انتخاب کنید. در بازار شما میتوانید انواع میز های کانتر و صندلی های کانتر را تهیه کنید اما در نظر داشته باشید که در هنگام خرید کیفیت را بر قیمت ارجحیت دهید .

زیرا هنگامی که شما خریدی بی کیفیت اما ارزان داشته باشید بعد از گذشت اندک زمانی مجبور به تعویض میز خود با قیمت بالاتری میشود اما اگر جنس مرغوب از شرکت های معتبر خریداری نمایید دیگر نیازی نیست بعد از گذشت مدتی میز خود را تعویض نمایید برای مثال شرکت راما بر روی تمامی میز های کانتر خود 3 سال گارنتی دارد و پس از خرید نیز خدمات پس از فروش شامل شما میشود و میتوانید خریدی آسان و با کیفیت داشته باشید

  •  انتخاب رنگ و ابعاد:

یکی از دیگر نکات خرید کانتر دارای اهمیت است توجه به ابعاد و مساحت محل کاری است که دارید. به طور مثال در محیط های کوچک از میز های کانتر کوچگ تر استفاده نمایید همچنین از رنگ مناسب استفاده کنید اگر شرکت شما دارای رنگ سازمانی است سعی کنید نیز کانتر خود را با آن ست نمایید زیرا انتخاب ترکیب رنگ مناسب تاثیر بسار زیادی بر روی مراجعین و کارمندان شما دارد .

همچنین در طراحی داخلی محل کار خود از یک سبک استفاده کنید به طور مثال اگر تمامی مبلمان اداری  مانند صندلی های اداری و یا پارتیشن اداری شما مدرن هستند از میز کانتر اداری مدرن استفاده نمایید تا هماهنگی بین تمام اجزا به طور کامل برقرار باشد.     

خرید میز و کانتر اداری       

  • مشخص کردن هدف:

هنگام خرید برای خود مشخص کنید که برای بخش نگهبانی میخواهید میز کانتر را خریداری نماید یا به عنوان میز پذیرش ؟ زیرا هنگامی که به عنوان میز منشی از آن میخواهید استفاده کنید باید به دنبال انواعی باشید که دارای کشو،جای کیس و گاها جای قرار دادن زوم کن نیز باشد و هنگامی که به عنوان گیشه نگهبانی استفاده میشود انواع ساده تر آن را خریداری نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید آیا کانتری که میخواهید بخرید نیاز است که جلو آن به گونه ایی باشد که بتوانید تبلیغات و یا کاغذ های یادداشت به آن بچسبانید؟ به طور معمول بیمارستان و یا بانک ها  تبلیغات و کاغذ های یاداشت حاوی نکات مهم را به میز های کانتر متصل میکنند.

  • توجه به متریال کانتر:

یکی دیگر از نکات خرید کانتر ایده آل توجه به جنس متربال به کار رفته در این گیشه ها میباشد .  هنگام خرید به دنبال خریدی ارزان نباشید، میزی را انتخاب کنید که از بهترین متریال ها ساخته شده. میز های کانتر از متریال های گوناگونی مانند فلزها، ام دی اف، چوب و غیره. همچنین علاوه بر استفاده از متریال مناسب در تولید کلی و اولیه این نوع از تجهیزات استفاده از متریال های مناسب برای پایه ها و همچنین اتصالات مربوط به این نوع از میزهای کانتر نیز، بسیار مهم میباشد.

                                                                                                                                                                   

 کانتر اداری

چوباسیستم انتخابی برای خرید کانتر اداری

در این مقاله چوبا سیستم اطلاعات جامعی درباره‌ی خرید کمد و کابینت اداری از آن چه کاربرد هایی برای ما دارد و بررسی انواع آن بر اساس کاربرد، جنس و نوع کارکرد و قابلیت آن صحبت کردیم.  اگر قصد خرید و یا سفارش خرید کمد و کابینت اداری را دارید ولی نمیدانید که چه نوع  برای محیط شما مناسب میباشد که انتخاب کنید، در اختیار شما قرار داده ایم تا بهترین انتخاب را هنگام خرید، داشته باشید.

 چوباسیستم با  25 سال سابقه ی کار در زمینه ی دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و اداری و مسکونی و نصب انواع پارتیشن های اداری سعی کرده است در همه این سال ها بهترین محصولات و خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما با این شماره (09128472183) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه بهتر راهنمایی کنند.

 

 

مراحل نصب انواع پارتیشن اداری

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری دوجداره

نمونه کار پارتیشن شیشه ای

نکات خرید پارتیشن اداری دوجداره

10 کاربرد مهم استفاده پارتیشن فریم لس

شرایط سفارش اقتصادی پارتیشن فریم لس

خرید پارتیشن ام دی اف با طرح های متفاوت

راز استفاده طولانی پارتیشن فریم لس

خرید پارتیشن ام دی اف و نصب در محل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *