خدمات طراحی دکوراسیون تجاری با بالاترین کیفیت که موجب زیباتر شدن فضای تجاری و همچنین سبب کاهش هزینه کارفرما در زمان اجرا و ایجاد فضایی متفاوت از مراکز تجاری دیگر میگردد .
امروزه با بزرگ شدن شهرها تعداد مراکز تجاری نیز افزایش یافته است . از این رو تلاش برای جذب مشتری در این مراکز ، دغدغه اصلی فروشندگان می باشد . طراحی دکوراسیون داخلی تجاری و مغازه ها تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتری و تشویق آن ها برای بازدید از مجموعه و خرید دارد .
نابراین مهمترین نکته در طراحی تجاری و یا مغازه ، توجه به جزییات طراحی و مدرن بودن می باشد . زیرا دکوراسیون تجاری مانند دکوراسیون مسکونی نیست که بتوان از سبک کلاسیک و مبلمان بزرگ برای طراحی آن استفاده کرد . در طراحی داخلی تجاری با هر محصولاتی باید از المان های مدرن بهره گرفته و به روز ترین و خاص ترین فضا را برای جذب مشتری فراهم نمود .
اولین گام در طراحی فضای تجاری تصور کردن است . طراح در این مرحله ابتدا فضای کاری را در نظر می گیرد و سپس با توجه به محیط فضاها را در ذهنش تصور می کند . مرحله بعدی در نظر گرفتن نیازهای مشتری می باشد . که در این مرحله طراح با مشتری صحبت کرده و با توجه به سلیقه آن ها طرح های پیشنهادی خود را به آن ها ارائه می دهد .
طرح های اولیه با استفاده از نرم افزارهای معماری شبیه سازی می شود تا مشتری خود را در آنجا تصور کرده و نیازهای خود را بررسی کند و به نقطه نظر مشترک با طراح برسد . گام بعدی بررسی شرایط فضای تجاری می باشد .
این که کاربری فضا چیست و با توجه به نیاز کارمندان چه محیط هایی باید وجود داشته باشد . گام بعد برنامه ریزی برای اجرای دکوراسیون می باشد که شامل استخدام افراد برای تخریب ، ساخت و دیگر کارهای اجرایی می باشد .
مرحله نهایی که مهم ترین مرحله نیز می باشد بررسی بودجه دکوراسیون تجاری می باشد . طراح در این مرحله باید بودجه مورد نظر کارفرما را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آن برنامه ریزی نماید تا در طول پروژه با کمبود بودجه مواجه نشود .
ویترین در طراحی دکوراسیون تجاری مهمترین عنصر می باشد . زیرا اولین چیزی که در مراکز تجاری توجه افراد را جلب می نماید ویترین فروشگاه ها می باشد .
ویترین سطح کیفیت اجناس داخل مغازه را به نمایش می گذارد . افراد بر مبنای اجناس موجود در ویترین اقدام به انتخاب کالای خود می کنند و این اعتقاد در آن ها وجود دارد که بهترین اجناس همیشه در ویترین قرار دارند .
گاها طراحی یک دکور زیبا در ویترین نسبت به طراحی داخلی مغازه تاثیر بیشتری در جذب مشتری دارد . بنابراین در طراحی تجاری پیش از هرکاری باید به طراحی ویترین برای متمایز بودن نسبت به سایرین توجه نمود .
ورودی در دکوراسیون تجاری اولین قسمتی است که افراد با آن روبه رو شده و اقدام به حرکت می کنند . در واقع ورودی اولین شناخت مشتری از فضای مغازه می باشد . با به کار بردن رنگ های خاص و نورپردازی مناسب ، صفحات نمایش جذاب و … می توان فضا را برای ورود افراد به داخل مغازه فراهم نمود .
در این قسمت مشتری فضا را از لحاظ سبک طراحی ، هماهنگی دکوراسیون داخلی با محصولات و نوع طراحی و چیدمان ویترین بررسی می کند و در رابطه با خرید و یا تماشای محصولات تصمیم گیری می نماید .
نوع چیدمان محصولات در دکوراسیون تجاری و بهره مندی از چیدمان استاندارد و زیبا نقش زیادی در بهتر دیده شدن اجناس توسط مشتری و در نتیجه افزایش فروش دارد .
یک چیدمان استاندارد و اصولی نقش زیادی در حفاظت و نگهداری محصولات داشته و به مشتری این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن جنس موردنظر خود را بیاید .
در این مقاله چوبا سیستم اطلاعات جامعی دربارهی طراحی دکوراسیون تجاری و بررسی آن صحبت کردیم. اگر قصد طراحی دکوراسیون را دارید، چوباسیستم با 25 سال سابقه ی کار در زمینه ی دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و اداری و مسکونی و نصب انواع پارتیشن های اداری سعی کرده است در همه این سال ها بهترین محصولات و خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما با این شماره (09128472183) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه بهتر راهنمایی کنند.