تاثیرات پارتیشن اداری را بدانیم

1402/07/27
7 بازدید
تاثیر پارتیشن در محیط کار -چوبا سیستم

پارتیشن اداری در دکوراسیون اداری نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و تأثیرات آن بر کسی پوشیده نیست. پارتیشن بندی یک انتخاب عالی برای تغییر دکوراسیون اداری می باشد و اثرات مثبتی بر روی کارمندان و محیط کار می گذارد.

پارتیشن بندی در دکوراسیون اداری علاوه بر جدا نمودن بخش های مختلف محیط های اداری برای استفاده بهینه از فضا و ارتقای عملکرد کارکنان، جنبه زیبایی و دکوراتیو هم دارد. از این رو امروزه فضاهای اداری مدرن تر و قابل قبول تر شده اند.

علاوه بر این شاید به دلایل متفاوتی مانند اضافه شدن کارکنان جدید، تسهیل فرایندهای اداری و یا بهبود عملکرد کارکنان لازم باشد که تغییراتی در دکوراسیون اداری داده شود. مسلما این تغییرات ساده و راحت نیستند و باید با مشورت با یک طراح دکوراسیون اداری صورت بگیرد.

پارتیشن بندی باید به گونه ای طراحی و استفاده شود که عملکرد توزیع نور و صدا بهم نریزد. برخی از فضاها باید از هم نور بگیرند و یا با یک وسیله گرمایشی و سرمایشی، گرم و خنک شوند. در این بخش به برخی از تأثیرات پارتیشن اداری در دکوراسیون اداری می پردازیم.

☎️📞

همین حالا با ما تماس بگیرید

اکنون انتخاب خود را انجام دهید

09128472183
021-22059443
021-88936570

 پارتیشن اداری

اثرات پارتیشن اداری بر دکوراسیون

  • افزایش جذابیت محیط  

پارتیشن ها نمایی فوق العاده به محیط کار می بخشند. فضای کاری را مدرن تر و شیک تر می سازند. فضای شیک و مدرن در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار می باشد.

پارتیشن کمک می کند تا محیط اداری از حالت خشک و رسمی خارج شوند و کارمندان و ارباب رجوع از یک محیط زیبا و صمیمی تر برخوردار باشند. 

  • ایجاد فضای پویاتر   

 پارتیشن ها با رنگ های گوناگون می توانند در روحیه کارکنان اثر بگذارند. انتخاب های مناسب می توانند فضای اداری را پر جنب و جوش تر، با نشاط تر و مثبت تر کنند. و این جنب و جوش مسلما عملکرد کارکنان را بهبود می بخشد.

  •  بهینه سازی فضا

امروزه محیط های اداری فضای زیادی ندارند که بتوان با ساخت دیوار بخش های مختلف را از یکدیگر مجزا کرد. پارتیشن بندی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای جداسازی فضا در محیط های اداری می باشد.

  •  حس خوب و تعامل بیشتر

پارتیشن بندی کمک می کند تا در فضا نور بهتری در جریان باشد و نور کافی باعث انتقال انرژی و حس خوب میان کارکنان می شود. علاوه بر این کارکنان می توانند بهتر و راحت تر با یکدیگر تعامل برقرار کنند. 

  • کاهش هزینه ها

انجام این کار یک راهکار مناسب برای کاهش هزینه های تقسیم بندی و جداسازی محیط اداری می باشد. ساخت دیوار برای جداسازی محیط هزینه بیشتری در بر دارد و همچنین کار زمان بری می باشد.

 با استفاده از پارتیشن متحرک می توانید به راحتی دکوراسیون را تغییر بدهید و یا آنها را به محل کار جدید منتقل کنید. در واقع پارتیشن ها محدود به مکان یا فضای خاصی نیستند

پارتیشن ها در هزینه قبض ها و انرژی هم مقرون به صرفه هستند به دلیل این که با به کار گیری پارتیشن به گرمایش و سرمایش کمتری نسبت به اتاق های مجزا نیاز است. همچنین با استفاده از پارتیشن در هزینه برق هم صرفه جویی می شود.

  •  حفظ آرامش کارکنان

پارتیشن بندی به منظور بهینه سازی فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن اداری در نظم بخشیدن و ایجاد فضاهای آرام و به دور از هر گونه سر و صدا برای افزایش تمرکز کارکنان استفاده می شود.

یکی از موارد مهم در طراحی اداری فراهم کردن شرایطی است که کارکنان به دور از تنش ها و مزاحمت های ناشی از رفت و آمد مشغول به کار باشند. 

  • رفع عیوب ساختار اصلی

پارتیشن اداری قابل نصب و اجرا بدون آسیب رساندن به فضای اصلی محیط و دارای قابلیت جا به جایی و اصلاح متراژ است. با به کار گیری پارتیشن اداری می توانید ستون ها را مخفی کرده و عیوب دیوارها را از دید پنهان کنید.

همچنین پارتیشن ها بخشی از اداره یا اتاق هایی که نباید در دید باشند مانند اتاق بایگانی و کمد بایگانی نگهداری فایل ها را به خوبی می پوشانند. پنهان سازی معایب موجود در ساختمان ها یکی از اثرات مثبت پارتیشن های اداری می باشد.

  •  جداسازی فضای ورودی

فضای ورودی یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون اداری می باشد که نقش بسزایی در ظاهر و طراحی فضای اداری دارد. استفاده از پارتیشن اداری برای مجزا کردن این بخش از قسمت های دیگر بهترین گزینه به شمار می آید.

  • حفظ حریم خصوصی کارکنان

ایجاد یک محیط مجزا برای هر یک از کارکنان می تواند در افزایش راندمان کاری شرکت کمک کند. کارکنان با داشتن فضای انحصاری نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت بیشتری پیدا می کنند و همواره سعی می کنند تا با دسته بندی کردن اسناد و مدارک و غیره، حریم خود را مرتب و آراسته نگه دارند.

 انواع پارتیشن اداری

چوباسیستم انتخابی برای خرید پارتیشن اداری

در این مقاله چوبا سیستم اطلاعات جامعی درباره‌ی خرید  پارتیشن اداری از آن چه کاربرد هایی برای ما دارد و بررسی انواع آن بر اساس کاربرد، جنس و نوع کارکرد و قابلیت آن صحبت کردیم.  اگر قصد خرید و یا سفارش خرید پارتیشن اداری را دارید ولی نمیدانید که چه نوع  برای محیط شما مناسب میباشد که انتخاب کنید، در اختیار شما قرار داده ایم تا بهترین انتخاب را هنگام خرید، داشته باشید.

 چوباسیستم با  25 سال سابقه ی کار در زمینه ی دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و اداری و مسکونی و نصب انواع پارتیشن های اداری سعی کرده است در همه این سال ها بهترین محصولات و خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما با این شماره (09128472183) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه بهتر راهنمایی کنند.

کاربرد پارتیشن فریم آلومینیوم

معرفی و مقایسه انواع و قیمت پارتیشن ا...

مزایا و معایب پارتیشن ام دی اف

مراحل نصب انواع پارتیشن اداری

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری دوجداره

نمونه کار پارتیشن شیشه ای

نکات خرید پارتیشن اداری دوجداره

10 کاربرد مهم استفاده پارتیشن فریم لس

شرایط سفارش اقتصادی پارتیشن فریم لس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *