• 09128472183
  • chobasystem@gmail.com
  • شنبه - پنج شنبه: 7 - 20

ویژگی های میز کانتر چوبی

میزکانتر چوبی چیست؟

یکی از اولین اقلام و وسایل برای هر شرکت و اداره ای، میز کانتر چوبی است.
طراحی دکوراسیون داخلی در شرکت ها و اداره های گوناگون بسیار به نوع کاری که در آن شرکت و اداره انجام میدهند و نوع هدفی ک دارند، بستگی دارد.
اکثر شرکت ها بخاطر ماهیتی که دارند نیاز شایانی به میز کانتر در انواع گوناگون دارند.
در شرکت های بزرگ مانند شرکت های خصوصی و وزارت خانه ها به انواع و تعداد زیادی از میز کانتر نیاز داریم .
دکوراسیون داخلی دارای قسمت های متنوعی هست که هر کدام از این قسمت ها در ساختار و شکل بخشیدن به شرکت شما نقش مهمی دارند.
داشتن دکوراسیون داخلی خوب وزیبا تاثیر بسزایی در کارایی، بهره وری، روابط کارکنان و … دارد.
شما عزیزان برای خرید میز کانتر چوبی ابتدا هدف خود را برای تهیه این میز کانتر مشخص کنید و سپس بر اساس نیازی که دارید و محلی که از آن میز کانتر میخواهید استفاده کنید، دست به خرید بزنید.
میز کانتر باید از متریال خوبی تولید و عرضه شود تا دکوراسیون شرک و اداره شما از جذابیت بالایی برخوردار شود.

میز کانتر چوبی

میز کانتر چوبی

خرید انواع میز کانتر

ما در این مقاله قبل از اینکه بخواهیم راجع به انواع میز کانتر صحبت کنیم، ابتدا میخواهیم بگوییم میز کانتر چیست؟
معمولا در ابتدای ورودی شرکت ها و دفاتر میز های پذیرش وجود دارد و منشی پشت آن ها مینشیند، به این میز های پذیرش، میز کانتر میگویند.
میز کانتر که نام دیگر آن میز رزرویشن است نوعی پیشخوان است که در بین منشی و ارباب رجوع قرار میگیرد.
انواع مختلفی از میز کانتر در شرکت ها استفاده میشود، که باتوجه به احتیاجی که دارند و نوع کاری که انجام میدهند ساخته میشود.
انواع میز کانتری عبارتند از : میز کانتر چوبی، میز کانتر نمایشگاهی، میز کانتر بیمارستانی، کانتر اداری، میز پیشخوان بانکی و میز کانتر تجاری.

میز کانتر چوبی

میز کانتر چوبی

قیمت کانتر چوبی و میز پیشخوان

معمولا در هنگام خرید میز کانتر با قیمت های خوب و مقرون به صرفه ای رو به رو میشوید، اما اگر به دنبال یک جنس خوب و عالی هستید حتما به بررسی ویژگی های این میز کانتر ها بپردازید و از یک مجموعه و تولید کننده خوب و مورد اطمینان خرید کنید.

خرید میز کانتر و ویژگی های آن

اولین قسمتی که هر ارباب رجوعی با آن رو به رو میشود قسمت پیشخوان شرکت شماست .
برای همین موضوع باید پیشخوان شما به زیباترین و چشم نواز ترین شکل ممکن طراحی شود. پس اگر شما هم قصد خرید بهترین میز کانتر را دارید با مجموعه چوبا سیستم همراه باشید.
از جمله ویژگی های این نوع میز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- طراحی مدرن و زیبا
همانطوری که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم و همه از آن اطلاع داریم، زیبایی شرکت و محل کار میتواند عاملی بسیار مهم و تاثیر گذار در جذب مشتریان باشد .
به همین دلیل میتوانید با انتخاب و خرید یه میز کانتر شیک و زیبا، نظر مثبت مراجعین را به دست اورید.
2- ارتفاع مناسب
یک میز کانتر استاندارد و خوب باید برای کارکنان و ارباب رجوع راحتی را به نحو احسنت فراهم کند.

طبیعیست که اندازه نامناسب برای همه و به خصوص کارمندان غیر مطلوب است.
ارتفاع میز کانتر به محیط کاری شما و اینکه کارمندان بصورت نشسته یا ایستاده کار میکنند بستگی دارد.
و ارتفاع میز کانتر میتواند از 90 تا 150 سانتی متر متغیر باشد.
3-جنس مقاوم و با دوام
در طی روز تعداد زیادی از افراد به بخش پیشخوان مراجعه میکنند و این رفت و آمد ها می تواند بر روی کیفیت و مقاومت میز کانتر بسیار موثر باشد.
به همین دلیل شما عزیزان باید میز کانتر با جنس مرقوب و مقاوم انتخاب کنید. شما با انتخاب درست دیگر به زودی نیاز به خرید میز نو نخواهید داشت.
4- فضای ذخیره سازی مناسب
میز های کانتر باید فضای بسیار گسترده و بزرگ و مناسبی را در اختیار کارکنان و مراجعین محترم شرکت شما قرار دهد. کارکنان شرکت شما در طی روز مدارک بسیار زیادی را دریافت میکنند و گاهی هم لازم است تا ارباب رجوع فرم ها و یا مدارکی را تکمیل و امضا کنند . شما به عنوان خریدار باید میزی را تهیه و خریداری کنید که چنین فضایی را ایجاد کند.

5- جداسازی محل کار کارمندان از بخش ارباب رجوع
قطعا هجوم اوردن ارباب رجوع به میز کانتر میتواند انجام کار بر روی آن را مختل کند. بنابراین میز های کانتر استاندارد و مناسب طوری تهیه میشود که حریم خصوصی کارمندان حفظ شده و فضای کاری آنان از قسمت مشتریان جدا باشد.

کانتر اداری چوبی

میز کانتر چوبی

تفاوت میز کانتر با میز منشی

*کانتر ها نوعی پیشخوان هستند. آنها در اطلاع رسانی و پذیرش ارباب رجوع کاربرد دارند. درصورتی که میز منشی مکانی برای انجام امور اداری توسط خود منشی است.
*میز های کانتر طراحی متنوع تر و متفاوت تری از میز های منشی دارند. چرا که کاربرد میز کانتر سبب این شده است که تا مدل های متنوع تری میز کانتر داشته باشیم.
*ارتفاع میز های منشی معمولا 75 سانتی متر است. به طوری که امکان دارد میز های کانتر بسیار بلند تر هم باشد.
*قیمت میز کانتر بیشتر از قیمت میز منشی است . با این حال اگر شما عزیزان قصد خرید میز کانتر چوبی را دارید میتوانید لیست قیمت میز کانتر را از سایت چوبا سیستم مشاهده کنید و با توجه بودجه مالی خود یکی را انتخاب و خریداری کنید .

میز-کانتر

خرید میز کانتر مناسب شرکت شما

میز کانتر یا نام دیگر آن میز رزرویشن، یک نوع از میز های اداری است که در بخش پذیرش، دقیقا در بین کارکنان و این قسمت و ارباب رجوع قرار میگیردو از آن برای پذیرش مراجعه کنندگان استفاده میشود.
برخی از متخصصان در حوزه طراحی دکوراسیون به این موضوع اعتقاد دارند که میز کانتر، میتواند نوعی کارت ویزیت شرکت شما بحساب بیاید، چراکه به طور معمول زیاد احتیاجی به فضای بازی ندارد و نیز از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است .
این نوع از میز ها با ظرفیت یک یا دو نفر برای قرار گیری در پشت آن، سازه ای بسیار سبک و قابل حمل و بعضا دارا یقفسه و کمد برای قرار دادن و نگه داری مدارک و بروشور و نمونه محصولات میباشد.
میز کانتر معمولا از جنس ام دی اف و چوب است . این میز شامل انواع گوناگونی مثل نمایشگاهی، بیمارستانی، اداری، تبلیغاتی و تجاری است.
سخن آخر
میز کانتر و میز پیشخوان اداری از مهمترین عامل ها و وسایل مورد نیاز شرکت ها و موسسه های شماست.
انتخاب بین میز کانتر و میز منشی کاملا به طور سلیقه ای است و شما میتوانید بر اساس سلیقه خود و نوع کار، نوع محیط کاری و نوع دکوراسیون داخلی یکی از این دو مورد را خریداری کنید.

ما در مجموعه چوبا سیستم نهایت تلاش خود را کرده ایم تا بهترین و مناسب ترین کالا را در اختیار شما همراهان همیشگی چوبا سیستم قرار دهیم تا با خرید از ما نهایت زیبایی را به شرکت خود هدیه ببخشید.
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره هایی که که این زیر درج میشود تماس بگیرید.
شماره تماس:
02122059443
09125308044
09128472183
آیدی جهت اطلاعات بیشتر:
@choba-system
آدرس سایت:
chobasystem.ir

 

 

 

ارسال یک دیدگاه