• 09128472183
  • chobasystem@gmail.com
  • شنبه - پنج شنبه: 7 - 20
  • توسط
  • 0 دیدگاه‌

آشنایی با پارتیشن فریم لس

اگر تمایل به خرید و طراحی پارتیشن برای شرکت خود هستید، پارتیشن های فریم لس گزینه انتخابی بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این پارتیشن به دلیل ویژگی هایی که دارد گزینه خوبی برای ادارات است و فضای مناسبی را اشغال میکند.

پارتیشن های فریم لس یا با نام دیگر آنها شیشه ای عملکرد صوتی مناسبی نیز دارند و صدای داخلی آن به بیرون منتقل نمیشود. همچنین از نظر دکوراتیو جلوه زیبایی به محیط می بخشد.

این نوع پارتیشن برای جداسازی فضا بسیار مناسب است و به کمک آن فضای اداری به راحتی تقسیم‌بندی می‌شود.

علاوه بر آن پارتیشن فریم لس از استحکام بالایی برخوردار است. این ویژگی در کنار قیمت مناسبی که دارد، آن را در قیاس با سایر پارتیشن های شیشه ای بسیار منحصر به فرد و خاص کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع پارتیشن شیشه ای این است که برای نصب آن کمترین سوراخ کاری بر روی دیوار و کف انجام می‌شود. دید عالی و بازتاب نور عالی را نیز می‌توان به فهرست ویژگی‌های خاص پارتیشن فریم لس اضافه نمود.

همگی در کنار هم باعث شده اند تا این نوع پارتیشن به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در طراحی و دکوراسیون داخلی امروزی مورد استفاده قرار گیرد و باعث تفکیک فضا گردد. علاوه بر آن، افزایش میزان مفید بودن فضای بزرگ و کم کاربرد نیز از وظایف اصلی این نوع پارتیشن شیشه ای است.

یکی دیگر از قابلیت های پارتیشن شیشه ای این است که به راحتی با سطوح ناصاف تطابق پیدا می‌کند. همچنین در محیط های مختلف کاری نیز می توان به راحتی آن را مورد استفاده قرار داد. این نوع از پارتیشن ها با دید وسیعی که ایجاد می‌کنند؛ برای فضاهای اداری که به دنبال فضای مدرن و با دید وسیع هستند گزینه بسیار مناسبی هستند. در عین حال می‌تواند باعث حفظ مرزبندی های سازمانی نیز شود. زیبا بودن محیط کاری در افزایش بهره وری سازمان موثر است. با نصب این سازه می توان این شرایط را بهبود بخشید.

 پارتیشن شیشه ای از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر است و در قیاس با پارتیشن شیشه ای فریم دار قیمت بسیار پایین تری دارد.  محبوبیت و جذابیت این نوع از پارتیشن ها در بین مردم نیز بیشتر است. نکته مهم  دیگری که باید بدانید این است که پارتیشن فریم لس در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است. همچنین این نوع پارتیشن در برابر ضربه نیز مقاومت بسیار خوب و بالایی از خود نشان می دهد. این موضوع را می توان به جنس موادی که در ساخت آن استفاده شده است مرتبط دانست.

 فریم-لس

پارتیشن اداری فریم لس

تفاوتی که پارتیشن های فریم لس با سایر پارتیشن های شیشه ای دارند، در باریکی ضخامت فریم آن است. بنابراین در واقع فریم دارد اما فریم آن بسیار باریک می باشد. پروفیل این نوع پارتیشن نیز همانند مابقی مدل های پارتیشن از آلومینیوم است تا بتواند شیشه سکوریت را نگه دارد. همانطور که گفتیم پارتیشن فریم لس در دسته پارتیشن های خاص قرار دارد. بنابراین اگر به دنبال ایجاد فضایی مدرن و شیک هستید، از انتخاب این نوع پارتیشن، پشیمان نخواهید شد.

جابه جای یا نصب پارتیشن اداری چالش های خاص خودش را دارد. از ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لس این است که هنگام نصب جای کمتری بر روی زمین اشغال می کنند.

این نوع پارتیشن سطح دید بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

مقرون به صرفه

در عین زیبایی فوق‌العاده ای که به فضای ما می دهد ، حداکثر انعطاف پذیری را در فضا نیز تقسیم می کند.

در رنگ های متنوعی می توانند تولید شوند

به دلیل سطح دید وسیعی که با پارتیشن شیشه ای در اختیار کاربر قرار می دهند معمولا در همه ی قسمت های  تقسیم بندی فضا قابل استفاده می باشد.

فریم-لس-پارتیشن

ویژگی های پارتیشن فریم لس

در پارتیشن های اداری فریم لس از شیشه هایی که در طراحی این نوع پارتیشن ها استفاده می شود، تنوع زیادی دارد که در ادامه دو نمونه از محبوب ترین و متداول ترین آنها را بررسی می کنیم:

شیشه شفاف

شیشه مات

استفاده از شیشه شفاف در پارتیشن فریم لس

اگر به دنبال با کیفیت ترین نوع شیشه برای پارتیشن خود هستید شیشه سوپر کلیر یا شفاف، انتخابی مناسب می باشد. شفافیت این شیشه ها باعث می شود نور به خوبی عبور کند و جلوه زیبایی به محیط شما ببخشد. مواد اولیه شیشه های شفاف، کیفیت بالایی دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای پارتیشن های فریم لس این شیشه ها هستند.

استفاده از تکنولوژی ساتینا در پارتیشن فریم لس

افرادی که از پارتیشن های فریم لس در اتاق جلسات خود استفاده می کنند ترجیح می دهند که سطح دید فضای داخل اتاق محدودتر باشد. بنابراین قطعا شیشه شفاف برای آنها انتخاب مناسبی نیست. این دسته از افراد می توانند از شیشه ساتینا در طراحی پارتیشن های خود استفاده کنند. بدین ترتیب نه تنها فضای مورد نظر خود را از سایر بخش ها جدا کردند بلکه محیطی محرمانه نیز برای جلسات خود فراهم کردند.

 فریم-لس

قیمت پارتیشن اداری فریم لس

قیمت این نوع پارتیشن بستگی به عوامل زیادی دارد. عواملی مانند:

یراق آلاتی که در طراحی آنها استفاده می شوند.

جنس و مارک قفل و لولاهایی که روی درب نصب می شود.

طرح های ساتین و یا سند بلاستی که روی شیشه های پارتیشن اجرا می شوند.

همانطور که گفتیم پارتیشن شیشه ای فریم لس، یکی از ابزارهای طراحی دکوراسیون داخلی است و هدف اصلی آن تفکیک فضا می باشد. از نظر کیفیت و تنوع طرح، تفاوتی با پارتیشن فریم دار ندارد بنابراین انتخاب آن بستگی به سلیقه و دکوراسیون فضای کلی شما دارد. برای اینکه زیباترین و با کیفیت ترین پارتیشن شیشه ای فریم دار را تهیه کنیدبا کارشناسان چوبا سیستم مشورت نمایید.

پارتیشن شیشه ای

چوباسیستم انتخابی برای خرید پارتیشن فریم لس

در این مقاله چوبا سیستم اطلاعات جامعی درباره‌ی پارتیشن و استفاده از آن چه کاربرد هایی برای ما دارد و بررسی انواع آن بر اساس کاربرد، جنس و نوع کارکرد و قابلتیت جابه‌جایی و اینکه اگر قصد خرید و یا سفارش پارتیشن را دارید ولی نمیدانید که چه نوع پارتیشنی برای محیط شما مناسب میباشد که انتخاب کنید، در اختیار شما قرار داده ایم تا بهترین انتخاب را هنگام خرید، داشته باشید.

پارتیشن اداری چوباسیستم با  25 سال سابقه ی کار در زمینه ی دکوراسیون داخلی محیط های تجاری و اداری و مسکونی و نصب انواع پارتیشن های اداری سعی کرده است در همه این سال ها بهترین محصولات و خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما با این شماره (09128472183) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه بهتر راهنمایی کنند.

چوبا-سیستم

ارسال یک دیدگاه